Friday 3 February 2012

comeback: Finally!

Assalamu'alaikum and hello everyone!

Alhamdulillah, dgn izin ALLAH akhirnya aku punya kekuatan untuk menulis semula.
Pejam celik dah hampir dua tahun aku meninggalkan alam persekolahan yg penuh dengan kenangan suka duka dan akhirnya, aku berjaya menjejakkan kaki ke alam kAmPus......


Banyak sgt bnd baru yg aku dapat walaupun baru hampir setahun menempuh dunia baru ni. yAnG pASti, aku sangat rindukn teman2 seperjuangan di sekolah! >_<,

"Ya ALLAH, jdkanlah tautan ukhwah ini terjalin atas nama CINTA kerana-MU."

Jadi untuk adik2 yg masih belajar kat sekolah tak kira sek. rendah ke smk ke, tolonglah hargai zaman2 tu. Janganlah sebok nk buat benda2 yang tak berfaedah sebab tak mungkin zaman tu dapat diulang balik..(tiba2 rasa macam diri ni dah tua sangat pulok)

DAN, semoga penulisan aku ni sedikit sebanyak dapat menambahkan ilmu pengetahuan kpd sesiapa shj yg membacanya dan dpt dijadikan pengajaran untuk menempuh hari2 yg mendatang...(ewah, ayat puitis tuu)

sekian, setakat ni dulu muqaddimahnye ye...^^

No comments:

Post a Comment